آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی , رایگان و تخصصی : آیلتس,تافل , توانایی صحبت کردن با لهجه های آمریکایی ,انگلیسی,مبتدی تاپیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی , رایگان و تخصصی : آیلتس,تافل , توانایی صحبت کردن با لهجه های آمریکایی ,انگلیسی,مبتدی تاپیشرفته

Asking about addressed = صحبت در مورد آدرس ها

271

Where do you live?

شما کجا زندگی میکنی؟

272

I live on Washington Street.

من در خیابان واشنگتن زندگی میکنم

273

What’s your address?

آدرس تون چیه؟

274

I live at 1203 Washington Street.

من در خیابون 1203 واشنگتن کار میکنم

275

I’m Mr. Smith’s next door neighbor.

من همسایه ی بغلی آقای اسمیت هستم

276

You live here in the city, don’t you?

شما اینجا در شهر زندگی می کنید، مگه نه؟

277

I’m from out of town.

من خارج از شهر زندگی میکنم

278

How long have you lived here?

چه مدته اینجا زندگی میکنید؟

279

I’ve lived here for five years.

من به مدت 5 سال اینجا زندگی کردم

280

He’s known me for over ten years.

او منو بیشتر از 10 ساله که میشناسه

281

I’ve spoken English all my life.

من همیشه تو زندگیم انگلیسی صحبت کرده ام

282

I’ve already read that book.

من قبلا اون کتابو خوندم

283

Has he studied French very long?

آیا خیلی وقته که اون فرانسه میخونه؟

284

Have you had breakfast already?

آیا صبحانه خوردی؟

285

Yes, I had breakfast two hours ago.

بله دو ساعت پیش صبحانه خوردم