آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی , رایگان و تخصصی : آیلتس,تافل , توانایی صحبت کردن با لهجه های آمریکایی ,انگلیسی,مبتدی تاپیشرفته

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی , رایگان و تخصصی : آیلتس,تافل , توانایی صحبت کردن با لهجه های آمریکایی ,انگلیسی,مبتدی تاپیشرفته

Going places = مسافرت به مکان های مختلف

481

Are you going to go anyplace this year?

آیا شما امسال جایی می روید؟

482

If I have enough money, I’m going to take a trip abroad.

اگر پول کافی داشته باشم یک مسافرت به خارج خواهم داشت

483

How are you going? Are you going by boat?

چه جوری مسافرت می کنید؟ با قایق می روید؟

484

It’s faster to go by plane than by boat.

با هواپیما سریعتر از قایق می توان مسافرت رفت

485

What’s the quickest way to get there?

سریع ترین راه برای رسیدن به آنجا چیه؟

486

Altogether it will take ten days to make the trip.

کلا ده روز مسافرت شما طول می کشد

487

I hope you have a good time on your trip.

امیدوارم سفر خوبی داشته باشید

488

I’m leaving tomorrow, but I haven’t packed my suitcase yet.

من فردا میرم اما هنوز وسایلم را جمع نکرده ام

489

I’m going by air. I like flying.

من از طریق هوایی سفر میکنم. من پرواز را دوست دارم

490

My brother took a trip to Mexico.

برادرم به مکزیک سفر کرد

491

It was a six-hour flight.

پرواز شش ساعت طول کشید

492

How many passengers were on the train?

چند نفر مسافر در قطار بودند؟

493

His friend was injured in an airplane crash.

دوست او در تصادف هواپیما مجروح شد

494

Would you like to go for a walk?

دوست داری قدم بزنی؟

495

Let’s go out to the airport. The plane landed ten minutes ago.

بیا بریم فرودگاه. ده دقیقه پیش هواپیما فرود آمد